Friday, June 27, 2008

共患難

朋友們總喜歡找我 '共患難'.
在解決唔到問題的時候,
或者低潮期,
總想到我.

基本上我唔識安慰人.
我只可以聆聽,
我唔識用說話的方式安慰人.
不過失意的人總不懂分辨時間地點.
我只能夠放下我原本的事情來給你散心.
可能我情緒智商高,
至少係你失意時我唔會一齊喊囉.
你們在失意的時候總想起我.
順心的時候便將我置之不理.

我總愛追問原因,
至少可以給我點點的心靈安慰.
這是其中一些的回應:
因為你唔會害我.
因為你唔會呃我.
因為我在這種時候總想起你.
因為你令我想起家.
因為你給我安全感.

這些是讚美嗎?
我可唔可以要富貴唔要患難呀?
哇~~哈哈~~~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin