Friday, June 27, 2008

和幸小料理

又一次誤打誤撞食到好嘢.
原本想去同大廈的 '一門',
但係係電梯內一見到要等位,
即時閂門兼去第二層試新嘢.

前菜 (HK$10/位)
兩碟係唔同款架,
一碟薯仔, 一碟魚,
都好好食.

小茄子芥辣漬 (HK$42)
其實好食,
不過潰物都係送飯好啲.

螢光魷魚 (HK$48)
同我以前食過的螢光魷魚不同,
這個是小的全隻.
有淡淡的柚子香,
不過我覺得略腥.

三色雞翼 (HK$68)
係鵝肝, 芝士, 餃子味.
真係三隻都唔同味.
(其他地方係唔知邊隻打邊隻.)
仲要三隻都超好食, 非常難得.

吉列廣島蠔 (HK$48)
吉列做得鬆脆可口唔油膩,
蠔剛剛熟, 口感嫩滑.
好好味.

什錦壽司 (HK$268)
有吞拿魚腩, 金鎗魚, 三文魚, 鯛魚, 甜蝦, 海膽, 三文魚籽, 鉄火卷, 各一件.
我覺得呢碟好抵,
因為一件吞拿魚腩都已經 HK$90.
全部都好.

鵝肝壽司 (HK$85/件)
好大塊厚切燒鵝肝,
超正.

羊肉串燒 (HK$28/串)
牛吞串燒 (HK$32/串)
兩樣我都冇食, 友人話麻麻地.

因為太好食, 其後再加單:
蟹糕壽司 (HK$70/件)
原本有隻生的鵪鶉蛋係面,
我倒咗.
但係真係好鮮味, 好香.

蟹籽壽司 (HK$30/件)
冇食, 個樣咪就係一般蟹籽壽司咁囉.

玉子壽司 (HK$20/件)
不錯, 不過未至於出色.

赤豚鵪鶉蛋串燒 (HK$28/串)
最後一樣的食物我覺得係最好嘅!
赤豚包鵪鶉蛋串燒加椒鹽,
超香口.

埋單 HK$1059.

環境, 服務都一流.
坐位分區的自成一角.
菜式賣相精緻,
不同款式的餐具亦極有誠意.
係我食過的中價壽司中最好的.

和幸小料理
地址 : 銅鑼灣軒尼詩道 502 號黃金廣場七樓
電話 : 3428 2862
類別 : 日本菜

No comments:

Blog Widget by LinkWithin